Нетинфо

„Нетинфо” с нова методология

събитие презентация

Компанията разкри повече за новата си методология за измерване на рекламни кампании и общото си сътрудничество с Gemius и Nielsen Admosphere  на официално събитие с партньори и клиенти 
 
Най-голямата дигитална  медийна група в страната „Нетинфо”, част от Нова Броудкастинг Груп, представи изцяло нова за българския пазар методология за измерване на съвместни рекламни кампании в телевизия и интернет.

Търговският директор на „Нетинфо” Ирина Поррузиaн разкри подробности за колаборацията на компанията с водещата  агенция за онлайн пийпълметрия Gemius, както и международната пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere. Това се случи на специално събитие, на което присъстваха представители на най-големите медия агенции,водещи компании и партньори. 
 
Новото сътрудничество за пореден път доказва,че „Нетинфо”  е абсолютен лидер по отношение на въвеждането на иновативни решения за онлайн сектора. То за първи път обединява двете метрични системи Gemius и Nielsen Admosphere  в изготвянето на анализи, а в бъдеще ще предложи нови бизнес възможности за клиентите на “Нетинфо”. 
 
Основен акцент на събитието  беше поставен върху бизнес стратегията  на най-голямата дигитална  медийна група в страната , ориентирана към потребителите и промените, които се случат в търсенето и потреблението. Пред партньорите и клиентите на „Нетинфо” бяха представени и успешни примери и кампании на чужди пазари, реализирани благодарение на новия тип методология. 

Презентацията от събитието може да видите ТУК

Презентацията от събитието може да свалите ТУК

Вижте снимки от събитието - ТУК