Нетинфо

Начало
Медия кит
Рекламни
формати
Завишения и таргетирания
Профил на
аудиторията
Статистика
Успешни
кампании
Избори 2017
Отстъпки

Wallpaper & floating format Виж успешни кампании

Позициониране

Позициониране Размер Тежест Импресии
на ден
Уникални
на ден
Цена на 1000 импресии без ДДС Цена на 1000 импресии без ДДС (таргетирани) Макет
Edna.bg
All pages
- - - - 50.00 лв. 50.00 лв.
Gbg.bg
Title page
- - 175 000 90 000 50.00 лв. 50.00 лв. wallpaper and floating gbg
Pariteni.bg
Title page
- - 1 000 1 000 50.00 лв. 50.00 лв. Wallpaper and floating pariteni
Sinoptik.bg
Title page
- - 100 000 100 000 50.00 лв. 50.00 лв. Wallpaper and floating sinoptik
Vesti.bg
Inside page
- - 130 000 130 000 50.00 лв. 50.00 лв. Wallpaper and floating vesti inside
Vesti.bg
Title page
- - 30 000 30 000 50.00 лв. 50.00 лв. Wallpaper and floating vesti title

Описание

Rich Media банер, който се визуализира чрез три части: статично изображение поставено като фон на даден сайт, стандартен банер с размерите на съответната позиция и нестандартна част, преминаваща през определена част от сайта преди да се замени със стандартната. Форматът се излъчва веднъж на ден на уникален потребител.

ПРЕДИМСТВА

  • Благоприятства по-силното въздействие на марката, приковавайки вниманието на потребителя. 
  • Комбинира всички форми. 
  • Рекламният формат се разполага върху цяла страница. 
  • Пълна свобода за креативни идеи и визия. 
  • Зарежда се автоматично. 
  • Предразполага към допълнително взаимодействие с рекламата. 

Технически изисквания

  • Фон позициониран встрани от съдържанието на сайта
  • Стандартната част от банера е с максимална тежест според изискванията за размер в КВ за съответната позиция
  • Първоначално зареждащият се нестандартен “плаващ” банер е с максимална тежест 50KB
  • Плаващият” банер не може да покрива напълно страницата, в която се изиграва
  • Допустимо е елементи от “плаващия” банер да бъдат линкове
  • Преминаващите елементи не трябва да покриват съдържанието на сайта за повече от 1 секунда
  • Преминаващите елементи не трябва да покриват лога, лога на партньори, полета за търсене, полета за въвеждане на данни от потребителя и падащи менюта
  • Максимално позволеното време за преминаване на нестандартните елементи е 6 секунди
  • Действието от “плаващия” банер може да премине във втори банер със стандартни размери, разположен на стандартна банер-позиция, или да се минимизира в друг графичен обект
  • Действието от “плаващия” банер трябва да премине във втория банер/графичен обект без пауза във времето. Сюжетът на двете части трябва да бъде последователен и логически свързан
  • Задължително е поставянето на бутон “затвори” в „плаващия” банер
  • Задължително е поставянето на бутон “виж отново” във втория банер/графичен обект
  • При подаване на рекламния формат се изисква:
            - двете части на банера да са подадени в един файл, освен ако не е предвиден друг начин на реализация 
            - макет на позиционирането на нестандартната част на банера върху съответния сайт